1. osztály
A több mint 1200 címszó felöleli mindazt az ismeretanyagot, amelyet a 7-10 éves gyerekeknek el kell sajátítaniuk ahhoz, hogy környezetükben eligazodjanak. A lexikon új, átdolgozott kiadásában csaknem 40 új címszó szerepel, és rajzok is felfrissültek a modern és korszerű ismeretterjesztés jegyében.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
A tankönyv megfelel a Kormány 5/2020 (I. 31.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelet módosításáról megnevezésű jogszabály alapján készült Kerettanterv az általános iskola 1–4. évfolyama számára megnevezésű kerettanterv magyar nyelv és irodalom tantárgy előírásainak.
A Betűről betűre című könyvsorozatunk folytatásaként a gyakorlatban jól bevált, a gyerekek által kedvelt játékos feladatokból állítottuk össze a Betűbújócskát, amelyben vannak könnyebb és gondolkodtatóbb, illetve a már tanultak begyakorlását szolgáló játékok és mesék.
A Ceruzaforgató első osztályosoknak készült füzet, melynek segítségével változatos feladatok formájában gyakorolhatják a gyerekek a kis- és nagybetűk írását. A füzet iskolai és otthoni gyakorlásra egyaránt kiváló, s bármely olvasástanítási módszerrel tanuló gyerek használhatja.
Az első osztályosok számára készült új generációs olvasás-írás előkészítő munkafüzet első kiadása 2021-ben jelent meg.
Az első, előkészítő kötet a spirális építkezést figyelembe véve kezdi meg a fokozatos fejlesztést. Segíti a számfogalom kialakulását, és folyamatosan ismételtet (egy-egy feladattípus egészen a kötet végéig újra vissza-visszatér az egyéb feladatok folyamatos nehezedése mellett).
Ez a füzet az első évfolyam számára készült sorozat 3. része. A harmadik kötet a spirális építkezést figyelembe véve folytatja a fokozatos fejlesztést, és a számfogalom kialakítását 10-es számkörben. Célul tűzte ki a biztos számfogalom kialakítását 10-es számkörben, és megkezdi az alapműveletek gyakorlását a számokkal 20-as számkörben.
Ez a füzet az első évfolyam számára készült sorozat 2. része, mely célul tűzte ki a biztos számfogalom kialakítását 5-ös számkörben.
Az új munkafüzet szervesen kapcsolódik az órák anyagához, változatos formában ad lehetőséget a zenei elemek elmélyítésére. Hatékony eszköze a generatív és kreatív készségek fejlesztésének, a jelrendszerek tudatos alkalmazásának.
A tartós tankönyv a kibővített zenehallgatási anyaggal teljes mértékben eleget tesz a kerettanterv által előírt követelményeknek. A kiadványt a korábbi munkatankönyv helyett átdolgoztuk tartós tankönyv + munkafüzet formába.
A matematikatanulás a valóság megismerésének, és ezáltal a megismerő képességek fejlesztésének is eszköze. Ezért kettős öröm forrása lehet a gyerekek számára, ha átélhetik a világ egyre jobb megértésének izgalmát és a saját szellemi gyarapodásuk élményét. A gyűjtemény és a munkáltató feladatlapok feladatai biztosítani kívánják az ismeretek egymásra épülését, a képességek sokoldalú fejlesztését, az élményszerű tanulást.
Az Építsük fel! Matematika munkáltató feladatlapok 1. című kötetben található feladatlapok az Építsük fel! Matematika gyűjtemény 1. című tankönyv tananyagához szervesen kapcsolódnak, azt egészítik ki.
Képességfejlesztő feladatok az általános iskola 1-2. csoportja számára. (4. kiadás)
A feladatgyűjtemény feladatsorai átlagos nehézségű feladatokkal kezdődnek, és fokozatosan nehezedő, egyre összetettebb feladatokkal folytatódnak, így alkalmasak az indirekt, illetve a direkt differenciálásra egyaránt. A feladatok szövege, tipográfiai megoldása olyan, hogy a tehetséges tanulók egy-egy mintafeladat közös megoldása után önállóan is képesek boldogulni a feladat megoldásával, ezért ők (döntően) egyéni munkában is megoldhatják a feladatot.
A Gőgös Gúnár Gedeont szülők és kisiskolások nemzedékei ismerték meg. A mesék, versek zöme szándékosan hiányos betűkészlettel íródott, azért, hogy már azok az első osztályosok is önállóan olvashassák, akik még nem ismerik az egész ábécét.
A gyakorlófüzet elsődleges célja a jó helyesírási készséghez szükséges képességek fejlesztése. Segítségével a gyerekek gyakorolhatják a helyesejtést, helyesírást, fejlődhet megfigyelőképességük, emlékezetük, gondolkodásuk, gazdagodhat a szókincsük, valamint segít az önellenőrzési képességük kialakításában is.
A gyakorlófüzet elsődleges célja a jó helyesírási készséghez szükséges képességek fejlesztése. Segítségével a gyerekek gyakorolhatják a helyesejtést, helyesírást, fejlődhet megfigyelőképességük, emlékezetük, gondolkodásuk, gazdagodhat a szókincsük, valamint segít az önellenőrzési képességük kialakításában is.
A sorozat alsós munkafüzetei félévenként egy kötetben biztosítanak gyakorlási lehetőséget magyar és matematika tantárgyakból. A kiadványok a kisdiákok által az adott héten tanult tananyagot tantárgyanként két-két oldalon dolgozzák fel könnyen érthető, színes feladatok segítségével.