Turizmusmarketing esettanulmányok II.
Paraméterek
Szerző | Deli-Gray Zsuzsa – Árva László |
Cím | Turizmusmarketing esettanulmányok II. |
Kiadó | Akadémiai Kiadó |
Kiadás éve | 2017 |
Terjedelem | 212 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 454 150 9 |
A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat. |
|
|
Leírás
„Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.”
Bán Teodóra ügyvezető, Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ
„A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.”
Heidrich Balázs rektor, egyetemi tanár, Budapesti Gazdasági Egyetem
Akadémiai Kiadó, 2017.
Szerkesztette: Deli-Gray Zsuzsa – Árva László
Lektor: Tóth Ágnes
Kapcsolódó témakör:
Tartalom
Előszó
I. Posztmodern turizmus
DELI-GRAY ZSUZSA – ÁRVA LÁSZLÓ:
Fel a kezekkel vagy lövök!
II. Szálláshelyek
REKETTYE GÁBOR:
Hotel Makár Sport és Wellness
DELI-GRAY ZSUZSA:
Gyerekek a fókuszban: Velence Resort and Spa
KRAFT PÉTER:
Four Points by Sheraton Kecskemét, Hotel és Konferenciaközpont fejlesztése
III. Utazási irodák
ÁRVA LÁSZLÓ – TAKÁCS TAMÁS:
Kerékpáros turizmus – kiscsoportos sporttúrák szervezése
JÓZSA LÁSZLÓ:
Sri Lanka – az álmok és a valóság szigete
IV. Desztináció turizmus marketing
NAGY KATALIN:
Hagyományok Völgye – Egy tematikus útvonal nagyratörő álmai
SULYOK JUDIT – FEHÉRVÖLGYI BEÁTA:
Nyitott Balaton – A turisztikai vendégforgalom szezonalitásának enyhítése a Balatonnál
JANDALA CSILLA – SÁNDOR TIBOR:
A várostervezés és a turizmus fejlődésének összefüggései Budapesten
PAPP-VÁRY ÁRPÁD:
Cseréljük le az ország nevét? Guatemala és a többiek esete
V. Fesztiválturizmus
LŐRINCZ KATALIN – RAFFAY ÁGNES:
Világsztárok Veszprémben! – A VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége
LEHOTA JÓZSEF – SZABÓ ZOLTÁN – URBÁNNÉ TREUTZ ÁGNES:
Budavári Borfesztivál – Megéri elmenni?
VI. Térségi turizmusfejlesztés
DINYA LÁSZLÓ – DINYA ANIKÓ:
Hogyan ébresszük fel Csipkerózsikát?
KOVÁCS ANDRÁS:
Térségi együttműködés a turizmusban – Egy „bányászváros” esete Samufalvával és a „Vizek városával”
VII. Oktatásturizmus
MALOTA ERZSÉBET – GYULAVÁRI TAMÁS:
Az országimázs szerepe az oktatásturizmusban
RÉVÉSZ BALÁZS – KÉRI ANITA:
Turisztikai szegmensek és oktatási célcsoportok – Szeged Megyei Jogú Város példája
VIII. Egészségturizmus
KELEMEN ZITA:
Fogturizmus: Igen vagy Nem?
IX. Technológia és turizmus
KÖNYVES ERIKA:
A tesztelés mint marketing eszköz – a SpaHealthy tesztelése
PRÓNAY SZABOLCS:
Kulturális körutazások értékesítése egy olyan környezetben, ahol az okostelefonunk az idegenvezetőnk és online portálok a szállásadóink – a Proko Travel utazási iroda példája
GROTTE JUDIT:
Alkalmazhatóak az új nemzetközi szállodai technológiák a magyarországi piacon is?
A kötet szerkesztői, szerzői