Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Paraméterek

Szerző Deli-Gray Zsuzsa – Árva László
Cím Turizmusmarketing esettanulmányok II.
Kiadó Akadémiai Kiadó
Kiadás éve 2017
Terjedelem 212 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 454 150 9
Eredeti ár:
4.700 Ft
4.465 Ft
Online kedvezmény: 5%

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Leírás

„Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.”

Bán Teodóra ügyvezető, Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

„A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.”

Heidrich Balázs rektor, egyetemi tanár, Budapesti Gazdasági Egyetem

 

Akadémiai Kiadó, 2017.

Szerkesztette: Deli-Gray Zsuzsa – Árva László

Lektor: Tóth Ágnes

 

Kapcsolódó témakör:

Idegenforgalom, turizmus

Tartalom

Előszó

I. Posztmodern turizmus

DELI-GRAY ZSUZSA – ÁRVA LÁSZLÓ:

Fel a kezekkel vagy lövök!

II. Szálláshelyek

REKETTYE GÁBOR:

Hotel Makár Sport és Wellness

DELI-GRAY ZSUZSA:

Gyerekek a fókuszban: Velence Resort and Spa

KRAFT PÉTER:

Four Points by Sheraton Kecskemét, Hotel és Konferenciaközpont fejlesztése

III. Utazási irodák

ÁRVA LÁSZLÓ – TAKÁCS TAMÁS:

Kerékpáros turizmus – kiscsoportos sporttúrák szervezése

JÓZSA LÁSZLÓ:

Sri Lanka – az álmok és a valóság szigete

IV. Desztináció turizmus marketing

NAGY KATALIN:

Hagyományok Völgye – Egy tematikus útvonal nagyratörő álmai

SULYOK JUDIT – FEHÉRVÖLGYI BEÁTA:

Nyitott Balaton – A turisztikai vendégforgalom szezonalitásának enyhítése a Balatonnál

JANDALA CSILLA – SÁNDOR TIBOR:

A várostervezés és a turizmus fejlődésének összefüggései Budapesten

PAPP-VÁRY ÁRPÁD:

Cseréljük le az ország nevét? Guatemala és a többiek esete

V. Fesztiválturizmus

LŐRINCZ KATALIN – RAFFAY ÁGNES:

Világsztárok Veszprémben! – A VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenysége

LEHOTA JÓZSEF – SZABÓ ZOLTÁN – URBÁNNÉ TREUTZ ÁGNES:

Budavári Borfesztivál – Megéri elmenni?

VI. Térségi turizmusfejlesztés

DINYA LÁSZLÓ – DINYA ANIKÓ:

Hogyan ébresszük fel Csipkerózsikát?

KOVÁCS ANDRÁS:

Térségi együttműködés a turizmusban – Egy „bányászváros” esete Samufalvával és a „Vizek városával”

VII. Oktatásturizmus

MALOTA ERZSÉBET – GYULAVÁRI TAMÁS:

Az országimázs szerepe az oktatásturizmusban

RÉVÉSZ BALÁZS – KÉRI ANITA:

Turisztikai szegmensek és oktatási célcsoportok – Szeged Megyei Jogú Város példája

VIII. Egészségturizmus

KELEMEN ZITA:

Fogturizmus: Igen vagy Nem?

IX. Technológia és turizmus

KÖNYVES ERIKA:

A tesztelés mint marketing eszköz – a SpaHealthy tesztelése

PRÓNAY SZABOLCS:

Kulturális körutazások értékesítése egy olyan környezetben, ahol az okostelefonunk az idegenvezetőnk és online portálok a szállásadóink – a Proko Travel utazási iroda példája

GROTTE JUDIT:

Alkalmazhatóak az új nemzetközi szállodai technológiák a magyarországi piacon is?

A kötet szerkesztői, szerzői

Kapcsolódó kiadványok

Raktáron
4.180 Ft 3.762 Ft
Raktáron
4.900 Ft 4.655 Ft
Raktáron
3.950 Ft 3.752 Ft