Leírás
A kiadvány a szépészeti ágazatban tanuló 9. évfolyamos diákok számára készült, de hasznos lehet minden kezdő szépész (kozmetikus, fodrász, kéz- és lábápoló technikus) számára is. A tankönyv célja a szépészeti szakmákhoz kapcsolódó kommunikációs képesség fejlesztése, kommunikáció-elméleti ismeretek átadása, etikai normák elsajátítása, melyek elengedhetetlenül fontosak a szakma gyakorlásához. A tankönyv végén található melléklet a Projektfeladatok és a Műhelymunkák mellett olyan hivatalos dokumentummintákat is tartalmaz, amelyekkel a szépész munkája során találkozhat. Ezek a feladatok kitekintést nyújtanak a tananyagból, és segítik a szakmai ismeretek gyakorlati szempontú elmélyítését.
Műszaki Könyvkiadó, 2024.
MK-6812
Írta: Erős Szilvia
Kapcsolódó témakör:
Paraméterek
Szerző | Erős Szilvia |
Cím | Szépészeti kommunikáció és szolgáltatásetika |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Kiadás éve | 2024 |
Terjedelem | 104 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 16 4729 7 |
Tartalom
Kommunikáció
1. A kommunikáció alapfogalmai
2. A kommunikáció az emberi szükségletek és az értékek rendszerében
3. A kommunikáció a megismerő tevékenységek, a személyiség ismeretei
4. A kommunikáció gyakorlata a szépségszalonban
5. Kommunikáció telefonon, írásban és online
Etika
6. Szakmai etika, munkahelyi erkölcs és viselkedéskultúra a szépészeti szakmákban
7. Az ár-érték kifejeződése és az etikus szakmai viselkedés jelentősége a szépészeti szakmákban
8. Szalonetikett
Mellékletek