Sikeres társadalmi vállalkozás
Paraméterek
Cím | Sikeres társadalmi vállalkozás |
Alcím | Üzleti ismeretek az értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatásához |
Kiadó | Kézenfogva Alapítvány |
Kiadás éve | 2007 |
Terjedelem | 130 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 87545 4 7 |
Eredeti ár:
2.630 Ft
2.498 Ft
Online kedvezmény:
5%
A kötet a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyeket képviselő szervezetek számára mutatja be a társadalmi vállalkozást, mint életképes fenntarthatósági stratégiát. |
|
|
Leírás
Útmutató társadalmi vállalkozás alapításához a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyekkel foglalkozó szervezetek számára. A kötet a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos személyeket képviselő szervezetek számára mutatja be a társadalmi vállalkozást, mint életképes fenntarthatósági stratégiát. A kézikönyv az önfinanszírozó tevékenységek általános bemutatásán túl részletesen taglalja, hogyan hasznosíthatják ezeket a pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos emberekkel foglalkozó szervezetek; felvázolja a társadalmi vállalkozás alapításának lépéseit, és értékeli hat, társadalmi vállalkozást alapító, pszichiátriai beteg és értelmi fogyatékos emberekkel foglalkozó szervezet tapasztalatait, tanulságait.
Tartalom
Bevezető
Üzleti tervezés és menedzsment a társadalmi vállalkozások sikerre vitele érdekében
1. Bevezetés
2. A vállalkozás leírása
3. Marketing
3.1 Termékstratégia
Célpiac
Piacszegmentálás
Célcsoport
Konkurencia
3.2 Árstratégia
3.3 Értékesítési utak stratégiája
3.4 Kommunikációs stratégia
Piaci pozicionálás
Lehetőségek és veszélyek
3.5 Hogyan gyűjtsünk piaci információkat?
Végső tanács a piackutatáshoz
4. Értékesítés
5. Működés
5.1 Beszerzési csatornák elemzése
5.2 Ingatlan, üzem és felszerelés szükségletek
5.3 Emberi erőforrás
5.4 Készlet
5.5 Pénzügyi rendszerek
5.6 Döntéshozatali folyamatok
6. Pénzügyi elemzés
6.1 Induló költségek
6.2 A nullszaldó (fedezeti) pont kiszámítása
6.3 Pénzügyi előrejelzések
7. Küldetésre gyakorolt hatás
8. Kockázatelemzés és –kezelés
9. Összegzés
Mellékletek
1. Induló költségvetés
2. Autómárkák pozícionálása az ár és az üzemanyag fogyasztása alapján
3. Előrejelzések a szendvicsbolt első éves működésére
Hogyan kommunikáljunk ügyfeleinkkel? Bevezetés az üzleti kommunikációba
1. Bevezetés
2. Az értékesítési terv végrehajtásának előfeltételei
3. A vásárlókkal kialakítandó ideális értékesítési kapcsolat
4. Az értékesítési terv hatékony megvalósítása
5. Üzleti tárgyalások
5.1 Alapfogalmak
5.2 Felkészülés
5.3 Értékteremtés a tárgyaláson
6. Összegzés
7. Referencia anyagok
Melléklet
Vállalkozó szellem