Iskolaelőkészítés
Az eredményes iskolakezdésért című, 4 kötetből álló kiadványsorozat alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk.
Az eredményes iskolakezdésért című, 4 kötetből álló kiadványsorozat alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk.
Mik az iskolaérettség kritériumai? Milyen részképességekre van szüksége a gyermeknek az iskolakezdéskor a zökkenőmentes iskolai munkához, a sikeres és stresszmentes tanulás megkezdéséhez? Ezekre a kérdésekre ad közérthető és tömör választ a munkafüzet...
A munkafüzet az iskolaérettség támogatására szolgáló, az évszaknak megfelelő témákat feldolgozó feladatlapok gyűjteménye. Hatékony és hasznos kiegészítője az Irány a suli! kiadványunknak.
A munkafüzet az iskolaérettség támogatására szolgáló, az évszaknak megfelelő témákat feldolgozó feladatlapok gyűjteménye. Hatékony és hasznos kiegészítője az Irány a suli! kiadványunknak.
A munkafüzet az iskolaérettség támogatására szolgáló, az évszaknak megfelelő témákat feldolgozó feladatlapok gyűjteménye. Hatékony és hasznos kiegészítője az Irány a suli! kiadványunknak.
A munkafüzet az iskolaérettség támogatására szolgáló, az évszaknak megfelelő témákat feldolgozó feladatlapok gyűjteménye. Hatékony és hasznos kiegészítője az Irány a suli! kiadványunknak.
Az első iskolaév, az első tanító meghatározó jelentőségű a gyerekek életében. Ugyanígy elmondhatjuk, hogy meghatározó jelentőségű az is, hogy milyen metódus szerint tanulnak meg a diákok írni és olvasni, valamint ezt a megszerzett tudást eszközszinten használni.
Az iskolaérettség fizikai, kognitív, szociális és pszichés alkalmasságot jelent arra, hogy a gyermek a játékos óvodai évek után elkezdje az általános iskolai tanulmányait. Az iskolaérettség nem egyenlő az „okossággal és az ügyességgel”. A gyermek 6 éves korára nem válik automatikusan iskolaéretté.
Az iskolába induló kisgyermekek egy részénél gyakran éretlenek azok a funkciók, amelyek a biztonságos, örömteli tanulás feltételei. A könyvben fellelhető készségfejlesztő feladatok alkalmazásuk révén ahhoz nyújtanak segítséget, hogy kialakíthassuk azokat a készségeket, amelyek az olvasás és az írás sikeres elsajátításához vezetnek.
Amíg a Lexi első kötetében a készségek alapozó fejlesztése történt, addig a Lexi iskolás lesz című második kötetben már magasabb szinten, az alapozásra építve fejlesztjük a gyermekeket.
A Mesélő fejtörővel zökkenőmentessé tehető az óvoda–iskola átmenet a kritikus alapkészségek és képességek megfelelő időben történő fejlesztésével. A kiadvány a következő készségek fejlesztését segíti: mennyiség és számfogalom, beszédkészség és relációszókincs, szövegértés és szövegalkotás, szem-kéz koordináció, formamegkülönböztető képesség, logikai képesség.
Nem könnyű dolog iskolába lépő kisgyerek szülőjének lenni: egy hat év körüli gyereket jó szívvel elengedni előre kiismerhetetlen iskolai körülmények közé – szinte olyan, mintha az Üveghegyen túlra küldenénk őt. Szerencsére azonban vannak olyan segítőtársak, akikben megbízhatunk, gyermekeink lelkében munkájuk eredménye stabilan és kitörölhetetlenül jelen van. Ezek a megbízható társak nem mások, mint a mesék.
Minden kisgyermekes szülő életében elérkezik az a pont, amikor a kis ovisból nagy iskolás válik. Ezt a reményekkel és félelmekkel teli időszakot szeretnénk egyszerűbbé, átláthatóbbá tenni. A kétségek közt hányódó szülő sokszor teszi fel magának a kérdést: vajon a megfelelő iskolát választotta-e gyermekének. Vajon a hatéves kisgyerek érett-e már az iskolára? Rendelkezik-e azokkal a kompetenciákkal, melyek a sikeres iskolakezdést garantálják? Mit érdemes megfigyelni egy-egy nyílt napon? Mit érdemes megkérdezni az első beszélgetésen?
Az Ovis fürkésző komplex fejlődéssegítő rendszer új típusú eszköz az óvodai pedagógiai munkában. Célja az egyénre szabott, differenciált fejlesztés támogatása. A kézikönyvben a tizenegyféle fejlesztési és nevelési terület elméleti áttekintését az eszközkészlet bemutatása, majd a három szintre kidolgozott játékleírások követik. A kötet végén mintatervek segítik a gyakorlati alkalmazást.
Az Ovis fürkésző komplex fejlődéssegítő rendszer új típusú eszköz az óvodai pedagógiai munkában. Célja az egyénre szabott, differenciált fejlesztés támogatása. Az eszközkészlet nagyméretű dobozában kaptak helyet a kézikönyvben leírt fejlesztőjátékokhoz szükséges eszközök (tablók, eszközkártyák, módszertani kártyák, rendszerező doboz, dobókocka).
A Varázstanoda a képességek optimális kibontakoztatását segítő játékos iskola-előkészítő kiadvány – nagycsoportos óvodásoknak – mind a szülők/nagyszülők, mind a gyermekekkel foglalkozó, iskolára való felkészítést végző szakemberek (gyógypedagógus, logopédus, fejlesztőpedagógus, óvodapedagógus) kezében.