Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Óvodai módszertani könyvcsomag – „fejlesztés”

Paraméterek

Cím Óvodai módszertani könyvcsomag – „fejlesztés”
Alcím Akciós „fejlesztő” könyvcsomag
Kiadó Flaccus Kiadó
Kiadás éve 2021
Terjedelem 896 oldal
Formátum Oktatócsomag
ISBN FLAKC16
Eredeti ár:
11.130 Ft
7.791 Ft
Online kedvezmény: 30%

Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója)

H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához)

Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban

Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)

A négy könyv együtt 30% kedvezménnyel!

Leírás

Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója)

H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához)

Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban

Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)

A négy könyv együtt 30% kedvezménnyel!

Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója)

A gyermekek fejlesztési lehetőségei közül kiemelkedő helyen kell számításba vennünk a vizuális nevelést és a barkácsolást, mert e tevékenységek az óvodai nevelés irányelvei mentén fejtik ki pozitív hatásukat. A könyv szerzői nagy hangsúlyt fektettek az anyagok csoportosítására, egymással variálhatóságára. Törekedtek az egyszerűségre, hogy minden óvodában meglévő, vagy könnyen beszerezhető anyagokkal dolgozhassunk. Mégis legfontosabb elvük a szép, esztétikai élményt is nyújtó darabok elkészítése volt! Minden technikánál feltüntették a felhasznált eszközöket, kellékeket, mert ez megkönnyíti a pedagógusok tervező munkáját.

H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához)

A könyv a kisgyermekek beszédnevelését, kiejtésgondozását segítő szándékkal készült. Az óvodapedagógusok és az alsóbb évfolyamokon tevékenykedő tanítók számára foglalja össze – gyakorlatias céllal – a beszéd- és kiejtésgondozáshoz nélkülözhetetlen háttérismereteket.

Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban

Gerő Zsuzsa válogatott írásainak második, bővített kiadását elsősorban óvodapedagógusoknak és a velük együtt dolgozó segítő szakembereknek – óvodapszichológusoknak, fejlesztő pedagógusoknak, logopédusoknak, pedagógiai asszisztenseknek – ajánljuk. Érdekes és hasznos olvasmány lehet a neveléspszichológusoknak és a klinikai gyermekpszichológusoknak, az óvóképzők tanárainak és hallgatóinak, valamint a gyermekpszichológia iránt érdeklődő szülőknek és tanítóknak is.

Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)

Nagyné Koncz Éva programja elsősorban a vizuális tehetségfejlesztést célozza meg, így több pon­ton eltér az óvodai nevelés programjának általánosan elterjedt gyakorlatától. A korosztály életkori sajátosságait és az egyéni fejlettséget figyelembe véve választja ki a témákat, a technikákat, a feldolgozható vizuális problémákat. A közös munka során a gyerekek nyitottabbakká, céltudatosabbakká vál­nak. Tudnak egyénileg, de csoportban is dolgozni, összhang­ba kerülnek egymással, képesek érvelni, ellen-érvelni, értékelni, véleményt alkotni, elismerni egymás munkáját.