Óvodai módszertani könyvcsomag – „fejlesztés”
Paraméterek
Cím | Óvodai módszertani könyvcsomag – „fejlesztés” |
Alcím | Akciós „fejlesztő” könyvcsomag |
Kiadó | Flaccus Kiadó |
Kiadás éve | 2021 |
Terjedelem | 896 oldal |
Formátum | Oktatócsomag |
ISBN | FLAKC16 |
Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója) H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához) Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)
A négy könyv együtt 30% kedvezménnyel! |
|
|
Leírás
Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója)
H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához)
Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban
Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)
A négy könyv együtt 30% kedvezménnyel!
Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában (Barkácsolási technikák gyakorlati útmutatója)
A gyermekek fejlesztési lehetőségei közül kiemelkedő helyen kell számításba vennünk a vizuális nevelést és a barkácsolást, mert e tevékenységek az óvodai nevelés irányelvei mentén fejtik ki pozitív hatásukat. A könyv szerzői nagy hangsúlyt fektettek az anyagok csoportosítására, egymással variálhatóságára. Törekedtek az egyszerűségre, hogy minden óvodában meglévő, vagy könnyen beszerezhető anyagokkal dolgozhassunk. Mégis legfontosabb elvük a szép, esztétikai élményt is nyújtó darabok elkészítése volt! Minden technikánál feltüntették a felhasznált eszközöket, kellékeket, mert ez megkönnyíti a pedagógusok tervező munkáját.
H. Tóth István: Szóra késztető (Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához)
A könyv a kisgyermekek beszédnevelését, kiejtésgondozását segítő szándékkal készült. Az óvodapedagógusok és az alsóbb évfolyamokon tevékenykedő tanítók számára foglalja össze – gyakorlatias céllal – a beszéd- és kiejtésgondozáshoz nélkülözhetetlen háttérismereteket.
Gerő Zsuzsa: Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban
Gerő Zsuzsa válogatott írásainak második, bővített kiadását elsősorban óvodapedagógusoknak és a velük együtt dolgozó segítő szakembereknek – óvodapszichológusoknak, fejlesztő pedagógusoknak, logopédusoknak, pedagógiai asszisztenseknek – ajánljuk. Érdekes és hasznos olvasmány lehet a neveléspszichológusoknak és a klinikai gyermekpszichológusoknak, az óvóképzők tanárainak és hallgatóinak, valamint a gyermekpszichológia iránt érdeklődő szülőknek és tanítóknak is.
Nagyné Koncz Éva: Varázskapu (Példák a vizuális nevelés és tehetségfejlesztés lehetőségeire 6 éves kortól)
Nagyné Koncz Éva programja elsősorban a vizuális tehetségfejlesztést célozza meg, így több ponton eltér az óvodai nevelés programjának általánosan elterjedt gyakorlatától. A korosztály életkori sajátosságait és az egyéni fejlettséget figyelembe véve választja ki a témákat, a technikákat, a feldolgozható vizuális problémákat. A közös munka során a gyerekek nyitottabbakká, céltudatosabbakká válnak. Tudnak egyénileg, de csoportban is dolgozni, összhangba kerülnek egymással, képesek érvelni, ellen-érvelni, értékelni, véleményt alkotni, elismerni egymás munkáját.