Marketing és PR alapismeretek
Paraméterek
Szerző | Végné Faddi Andrea |
Cím | Marketing és PR alapismeretek |
Alcím | Esettanulmány-gyűjtemény a 0062-06-os modulhoz |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Kiadás éve | 2012 |
Terjedelem | 197 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 16 6057 9 |
Eredeti ár:
1.490 Ft
A szakközépiskola 11. osztályában már megismerkedhettek a marketing alapjaival, 12. osztályban pedig a kommunikáció alapjaival. Ehhez a két tankönyvhöz illeszkedik a 0062-06-os Marketing és PR alapismeretek modulhoz készült esettanulmány-gyűjtemény. |
|
|
Leírás
A szakközépiskola 11. osztályában már megismerkedhettek a marketing alapjaival, 12. osztályban pedig a kommunikáció alapjaival. Ehhez a két tankönyvhöz illeszkedik a 0062-06-os Marketing és PR alapismeretek modulhoz készült esettanulmány-gyűjtemény. A modulrendszerű képzés bevezetése újabb szakmai kihívások elé állítja a marketinget oktató szaktanárokat, hiszen a szükséges elméleti ismeretek átadásán kívül gyakorlati feladatokkal, szemelvényekkel, forrásanyagokkal is színesíteniük kell a tananyagot. Az esettanulmány-gyűjtemény követi az NSZFI által közzétett követelményrendszer felépítését, és a közzétett szóbeli mintafeladatsorainak tematikáját. Új elem a könyvben a statisztikai rész: a grafikonok, táblázatok fajtáinak bemutatása mellett az adatok értelmezéséhez szükséges statisztikai mutatószámok képletét és értelmezését is tartalmazza. Az esettanulmány-gyűjtemény kérdéseivel feladatlapszerűen segíti az adott anyag elsajátítását. A cikkek, szemelvények aktuálisak, a gyakorlati életből merítettek.
A könyvet az alábbi szakképesítésekhez ajánljuk:
52 341 04 0000 00 00 Kereskedelmi ügyintéző
52 342 0l 0000 00 00 Marketing- és reklámügyintéző
54 341 0l 0000 00 00 Külkereskedelmi üzletkötő
54 345 02 0000 00 00 Logisztikai ügyintéző
Műszaki Könyvkiadó, 2012.
MK-6057-5
Írta: Végné Faddi Andrea
Kapcsolódó kiadványok: