Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Marketing a kozmetikusok számára

Paraméterek

Szerző Filótás Zsuzsanna
Cím Marketing a kozmetikusok számára
Alcím Alapfokú marketing ismeretek
Kiadó Beato Angelico Kiadó
Kiadás éve 2009
Terjedelem 68 oldal
Formátum B/5, ragasztókötött
ISBN 978 963 9440 59 3
Eredeti ár:
2.000 Ft
A könyv kifejezetten a kozmetikusok számára íródott, konkrét példákkal alátámasztva, amit a mindennapokban könnyűszerrel tud hasznosítani az olvasó. Minimálisan tartalmaz elméleti definíciókat, ezért könnyű, olvasmányos anyag.

Leírás

A magyar kozmetikus képzés már a múlt évszázadban magas fokú nemzetközi elismerést váltott ki. A hazánkban végzett kozmetikusok minden világrészen keresett szakemberek. Az utóbbi időben azonban sokat fejlődött a kozmetikai ipar. A szalonban végzett kezelések mellett a páciensek otthoni ápolása és az erre szolgáló termékekkel történő ellátása is előtérbe került. Ez szükségesség vált egyrészt a bőrápolás hatékonyságának fokozása, másrészt a bevétel növelése érdekében. A nemzetközi tapasztalatok alapján általánosítható, hogy a szalonok forgalmának mintegy 60%-a krémek eladásából származik. E jelentős változással a tanulók oktatása nem tartott lépést. A kozmetikus képzés tanterve nem tartalmazza a napjainkban szükséges marketing ismereteket, amelyek elengedhetetlenül szükségesek a páciensek megszerzése és megtartása, valamint az eredményes kereskedelmi tevékenység érdekében.
A professzionális anyagokat forgalmazó cégek közül többen rájöttek, hogy nem mellőzhető vevőkörük marketing ismeretekre történő oktatása. A GIGI cég sikereinek titka, többek között abban rejlik, hogy már évek óta magas színvonalon tart marketing tanfolyamokat kozmetikusai számára. Filótás Zsuzsanna – a GIGI kereskedelmi és marketing igazgatója – nagy sikerrel oktatja a speciális marketing ismereteket, ezért ennek könyv formájában történő megjelentetése minden kozmetikus számára nagy segítséget jelent! 

 
Írta: Filótás Zsuzsanna
 
 
Kapcsolódó kiadványok:

Tartalom

Bevezetés
1. fejezet. Vállalkozások
A marketing fogalma
A marketing „józan paraszti ész” törvényei
2. fejezet. A piac és a piac szereplői
A piac fogalma
2.1 Termék
A termék fogalma
2.1.1 Termék és az ár
2.1.2 Értékesítési csatornák, az eladás helye
2.1.3 A személyes eladás
Az eladószemélyzet tervezése, irányítása
2.2 Szolgáltatás
2.2.1 A fogyasztó és szolgáltató mint ember
2.2.2 A szolgáltatás környezete és folyamata
2.3 Vevő, vendég
2.3.1 Szükségletek
2.3.2 Vásárlói döntés
2.4 Konkurencia elemzés
2.5 Információ és reklám
2.5.1 Közterületi vagy szabadtéri reklámhordozók
2.5.2 Nyomtatott reklámhordozók
2.5.3 Auditív reklámhordozó – rádió
2.5.4 Gyakorlati helyes marketing
Zárszó
Idegen szavak szótára
Vizsgakérdések
Felhasznált irodalom