Marketing a kozmetikusok számára
Paraméterek
Szerző | Filótás Zsuzsanna |
Cím | Marketing a kozmetikusok számára |
Alcím | Alapfokú marketing ismeretek |
Kiadó | Beato Angelico Kiadó |
Kiadás éve | 2009 |
Terjedelem | 68 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 9440 59 3 |
A könyv kifejezetten a kozmetikusok számára íródott, konkrét példákkal alátámasztva, amit a mindennapokban könnyűszerrel tud hasznosítani az olvasó. Minimálisan tartalmaz elméleti definíciókat, ezért könnyű, olvasmányos anyag.
|
|
|
Leírás
A magyar kozmetikus képzés már a múlt évszázadban magas fokú nemzetközi elismerést váltott ki. A hazánkban végzett kozmetikusok minden világrészen keresett szakemberek. Az utóbbi időben azonban sokat fejlődött a kozmetikai ipar. A szalonban végzett kezelések mellett a páciensek otthoni ápolása és az erre szolgáló termékekkel történő ellátása is előtérbe került. Ez szükségesség vált egyrészt a bőrápolás hatékonyságának fokozása, másrészt a bevétel növelése érdekében. A nemzetközi tapasztalatok alapján általánosítható, hogy a szalonok forgalmának mintegy 60%-a krémek eladásából származik. E jelentős változással a tanulók oktatása nem tartott lépést. A kozmetikus képzés tanterve nem tartalmazza a napjainkban szükséges marketing ismereteket, amelyek elengedhetetlenül szükségesek a páciensek megszerzése és megtartása, valamint az eredményes kereskedelmi tevékenység érdekében.
A professzionális anyagokat forgalmazó cégek közül többen rájöttek, hogy nem mellőzhető vevőkörük marketing ismeretekre történő oktatása. A GIGI cég sikereinek titka, többek között abban rejlik, hogy már évek óta magas színvonalon tart marketing tanfolyamokat kozmetikusai számára. Filótás Zsuzsanna – a GIGI kereskedelmi és marketing igazgatója – nagy sikerrel oktatja a speciális marketing ismereteket, ezért ennek könyv formájában történő megjelentetése minden kozmetikus számára nagy segítséget jelent!