Logopédia Kiadó
A szerző ismert és elismert szaktekintélye a dadogásnak. Mint pszichoterapeuta és szakíró számos szakcikket publikált hazai és idegennyelvű folyóiratokban.
Közvetlen és tágabb környezetünkben, közéletünkben egyre gyakrabban találkozhatunk súlyos hangképzési és beszéd-rendellenességgel küszködő emberrel. A rendellenességek képzeletbeli rangsorában igen előkelő helyet foglal el a gyermekkori funkcionális dysphonia.
A kézikönyv a habilitációs programcsomag használatához készült. Aktualitását az az igény támasztja alá, amely országosan jelentkezik a tanulásban akadályozott tanulók pedagógiai célú habilitációs, rehabilitációs óráinak ellátásánál.
A könyv a korai fejlesztés és speciális óvodai nevelés programja, a mentális fejlődést segíti sajátos nevelési igényű gyermekeknél. A fejlődés-fejlesztés egységét figyelembe véve segíti megtervezni az egyéni és csoportos terápiát a speciális nevelési szükségletű, értelmileg akadályozott gyermekek számára.
A könyv elsősorban a logopédusoknak, a szakembereken keresztül pedig az artikulációs gondokkal küzdő gyerekeknek nyújt segítséget. A már tapasztalt logopédusok is, de legfőképp a hivatásukkal most ismerkedő, leendő szakemberek részletes módszertani, gyakorlati útmutatót kapnak munkájuk egyik fontos területéhez.
A speciális, differenciált olvasástanításhoz kapcsolódó munkatankönyvet a szerző azoknak az írni-olvasni tanuló kisiskolásoknak ajánlja, akik az első osztályt már elvégezték, de még nehézségeik vagy kudarcaik vannak az olvasás-írásban, és ennek következtében a tanulásban.
A négy kötetből álló sorozat első része, differenciáló és automatizáló gyakorlóanyag a pöszeség javításához. A sorozat összes kötete a helyes artikuláció elsajátítása utáni, logopédiai terápia folytatásához ad nélkülözhetetlen segítséget.
A négy kötetből álló sorozat második része, differenciáló és automatizáló gyakorlóanyag a pöszeség javításához. A sorozat összes kötete a helyes artikuláció elsajátítása utáni, logopédiai terápia folytatásához ad nélkülözhetetlen segítséget.
A négy kötetből álló sorozat harmadik része, differenciáló és automatizáló gyakorlóanyag a pöszeség javításához. A sorozat összes kötete a helyes artikuláció elsajátítása utáni, logopédiai terápia folytatásához ad nélkülözhetetlen segítséget.
A négy kötetből álló sorozat negyedik része, differenciáló és automatizáló gyakorlóanyag a pöszeség javításához. A sorozat összes kötete a helyes artikuláció elsajátítása utáni, logopédiai terápia folytatásához ad nélkülözhetetlen segítséget.
Az ELTE Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központ tanulmánykötete 25 éves működésének tapasztalatait sűrítette esszenciába.
A könyv örömteli, szeretetteljes együttlétet kíván teremteni Ön és gyermeke között. Az összegyűjtött és kitalált versek, mesék, dalok, feladatok és játékok nemcsak a gyermek ismereteit, gondolkodását, készségeit fejlesztik, általuk a szülők jobban megismerhetik óvodáskorú, iskolába készülő gyermekeiket.
Az akadályozott beszédfejlődés vizsgálata és komplex terápiája. Tanácsok, ötletek, terápiás eljárások és segédeszközök a nem beszélő, illetve a beszéd- és nyelvi zavarral küzdő gyermekek korai vizsgálatához, valamint beszédindító terápiájához.
A sikeres iskolakezdéshez szükséges, hogy gyermekünk kialakult testsémával rendelkezzen. Ennek a tökéletes és teljes testképnek a kialakítását segítik elő a feladatgyűjteményben található gyakorlatok.
A legtöbb feladatgyűjtemény a 6-10 éves korú gyermekeknek szól, s logopédiai ellátásuk is szervezettebb. A kiadvány – terjedelmének lehetőségei szerint – azt a hiányt pótolja, mely a nagyobb korosztályok fejlesztését, a logopédus irányította foglalkozások vezetését teszi hatékonyabbá.
A könyv a terápia azon szakaszában használható, amikor a logopédus a hangot már kialakította, differenciálta, s magánhangzó kapcsolatban rögzítette a beszédhibás gyerekkel, tehát a szavakban, mondatokban, mesékben történő alkalmazás következik.
A kötet terápia azon szakaszában használható, amikor a logopédus a hangot már kialakította, differenciálta, s magánhangzó kapcsolatokban rögzítette a beszédhibás gyerekkel, tehát a szavakban, mondatokban, mesékben történő alkalmazás következik.