Leírás
Ezt a játékgyűjteményt mindazon pedagógusoknak, közösség- és csoportvezetőknek, osztályfőnököknek ajánljuk, akik változatosabbá, tartalmasabbá szeretnék tenni a rájuk bízottakkal eltöltött időt, akik fontosnak tartják, hogy a játékon keresztül is kifejtsék nevelői hatásukat – mégoly esetleges is az –, vagy csak szeretnék hagyni, hogy a játék önmaga kifejtse közösségépítő, bizonyos esetekben személyiségformáló hatását. Az ebben a könyvecskében található játékok elsősorban a tizenéves korosztállyal foglalkozók számára nyújtanak válogatási lehetőséget. Vannak közöttük olyanok, amelyek csak egyszerű jókedvet adnak, vannak igényesebb, gondolkodtató, többféle készséget igénylő játékok. Némelyek egész rövidek – mindössze néhány percesek – mások akár több órán át is eltarthatnak, néhányhoz elég a csoportnak egy fél órára körbeülni, más játékok pedig aktív mozgással járnak. Találhatunk közöttük mintegy tucatnyi önismereti játékot és sok olyat is, amelyben a játék mindössze egy keretet ad, hogy egy adott témáról beszélgetés induljon el a közösség tagjai között. Valamennyi játékot jó néhányszor végigjátszottuk tanítványainkkal, és éppen így, a gyakorlatban szerzett tapasztalataink alapján biztatjuk pedagógus kollégáinkat, a legkülönfélébb, alkalmilag, vagy rendszeresen összejáró közösségek „kezdő” és „haladó” vezetőit, hogy bátran válogassanak közülük.
Flaccus Kiadó, 2009.
Írta: Mohay Péter
Lektor: Kulin Eszter
Paraméterek
Szerző | Mohay Péter |
Cím | Közösségformáló játékok tizenéveseknek |
Kiadó | Flaccus Kiadó |
Kiadás éve | 2009 |
Terjedelem | 72 oldal |
Formátum | B/5, irkafűzött |
ISBN | 963 9412 32 5 |