Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Tankönyvek, segédletek

Rendezés:
Nézet:

A tankönyv bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. 

3.800 Ft 3.610 Ft

A kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.

7.600 Ft 7.220 Ft

A könyv egy, a projektek fenntarthatóságának értékelésére kifejlesztett módszertani innovációt mutat be. Központi eleme a PSEM modell (Project Sustainability Excellence Model). A modell önmagában egy termék-innováció, amelyet tanácsadói területen alkalmazva a szervezeti projektek új szempontok szerinti elemzésére, ezáltal a sikerük javítására, növelésére használhatunk.

1.500 Ft 1.350 Ft

A könyv a kereskedelemben leggyakrabban alkalmazott gazdasági számításokhoz nyújt segítséget. Elsősorban az iskolarendszeren belüli kereskedő, kereskedelmi ügyintéző szakképesítés követelményeinek elsajátítását célozza.

4.100 Ft 3.690 Ft

A szemletanulmány felépítése során a szerző arra törekedett, hogy a könyvtári rendszer és annak egyes intézményei számára napirenden lévő kérdésekre választ adó publikációkat mutassa be. Ennek következtében elsősorban a finanszírozási, a szabályozás témájú tanulmányokat gyűjtötte össze.

500 Ft 450 Ft

A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt.

1.990 Ft 1.891 Ft

A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti.

1.990 Ft 1.891 Ft

Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, ajánljuk minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop.

5.500 Ft 4.950 Ft

A stratégiai tervezés nem egyszerűen egy megvalósítandó cél érdekében elvégzendő lépések egymásutániságát jelenti, hanem újfajta gondolkodási szemléletet. A szakirodalmi szemle végigköveti a stratégiai tervezés előkészítésének, megvalósításának és értékelésének folyamatát.

500 Ft 450 Ft

A feladatgyűjteményben az ügyviteli alapismeretek középszintű érettségi vizsgára történő felkészüléshez találhatók feladatok, az egyoldalas levéltől a többoldalasig, az egyszerűbb szövegszerkesztési feladatoktól egészen a körlevélig, mindig szem előtt tartva a fokozatosság elvét. A feladatok jól használhatók az OKJ szerinti képzés keretében a 1618-06 Dokumentumkészítés és -kezelés az irodában moduljához is.

1.630 Ft 1.467 Ft
A Korszerű könyvtárak – korszerű módszerek sorozat 3. kötete könyvtárakra és információs intézményekre adaptálva bemutatja a változások/változtatások típusait, valamint kitér a változásokat előidéző tényezőkre és a változtatásra, mint menedzsertevékenységre.
500 Ft 450 Ft