Tankönyvek, segédletek
A tankönyv bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni.
A kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.
A könyv egy, a projektek fenntarthatóságának értékelésére kifejlesztett módszertani innovációt mutat be. Központi eleme a PSEM modell (Project Sustainability Excellence Model). A modell önmagában egy termék-innováció, amelyet tanácsadói területen alkalmazva a szervezeti projektek új szempontok szerinti elemzésére, ezáltal a sikerük javítására, növelésére használhatunk.
A könyv a kereskedelemben leggyakrabban alkalmazott gazdasági számításokhoz nyújt segítséget. Elsősorban az iskolarendszeren belüli kereskedő, kereskedelmi ügyintéző szakképesítés követelményeinek elsajátítását célozza.
A szemletanulmány felépítése során a szerző arra törekedett, hogy a könyvtári rendszer és annak egyes intézményei számára napirenden lévő kérdésekre választ adó publikációkat mutassa be. Ennek következtében elsősorban a finanszírozási, a szabályozás témájú tanulmányokat gyűjtötte össze.
A marketing alapjai című könyv nem csak a száraz elmélet bemutatására törekszik, hanem példákon, esettanulmányokon keresztül bárki számára befogadhatóvá teszi e tudományt.
A Marketingkommunikáció című könyv minden olyan eszközt igyekszik bemutatni, mely egy cég, intézmény vagy akár magánszemély kommunikációját elősegítheti, fejlesztheti.
A Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, ajánljuk minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop.
A stratégiai tervezés nem egyszerűen egy megvalósítandó cél érdekében elvégzendő lépések egymásutániságát jelenti, hanem újfajta gondolkodási szemléletet. A szakirodalmi szemle végigköveti a stratégiai tervezés előkészítésének, megvalósításának és értékelésének folyamatát.
A feladatgyűjteményben az ügyviteli alapismeretek középszintű érettségi vizsgára történő felkészüléshez találhatók feladatok, az egyoldalas levéltől a többoldalasig, az egyszerűbb szövegszerkesztési feladatoktól egészen a körlevélig, mindig szem előtt tartva a fokozatosság elvét. A feladatok jól használhatók az OKJ szerinti képzés keretében a 1618-06 Dokumentumkészítés és -kezelés az irodában moduljához is.