Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom
Témakörök
Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak
Eredeti ár: 1.200 Ft
1.080 Ft
Online kedvezmény: -10%

Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak

Eredeti ár: 1.200 Ft
1.080 Ft
Online kedvezmény: -10%

Az iskolában a tanulás az a kulcsfontosságú tevékenység, mely forrása és alakítója az interperszonális kapcsolatok szerveződésének, realizálási területe a pedagógus és a gyermek együttműködésének. A tanulás eredményessége szemléletes mutatója az iskola munkájának. Érthető tehát, hogy a tanulás sikere közös érdeke és célja mind a pedagógusnak, mind az iskolás gyermekeknek.

Leírás

Az iskolában a tanulás az a kulcsfontosságú tevékenység, mely forrása és alakítója az interperszonális kapcsolatok szerveződésének, realizálási területe a pedagógus és a gyermek együttműködésének. A tanulás eredményessége szemléletes mutatója az iskola munkájának. Érthető tehát, hogy a tanulás sikere közös érdeke és célja mind a pedagógusnak, mind az iskolás gyermekeknek. A pedagógusok legfőbb törekvése, hogy megteremtsék a gyermekek számára az értelmes tanulás feltételeit, ezáltal biztosítva mentális fejlődésük optimális ütemét. A siker másik feltétele a gyermek érettségében, tanulásra alkalmas személyiségében keresendő. Korábbi diagnosztikai szűrőeljárások kialakítását célzó vizsgálataink eredményei azt mutatták, hogy bizonyos típusú tanulások zavarok okai a perceptuo-motoros funkciók fejletlenségében, illetve ezeknek a funkcióknak a diszparitásában, integrációs zavarában keresendők.

 

ELTE PPK-Trefort Kiadó, 2005.

Iskolapszichológia-sorozat

Írta: Porkolábné dr. Balogh Katalin

Sorozatszerkesztő: Porkolábné dr. Balogh Katalin

 

Kapcsolódó kiadványok:

Nebuló-tankönyvcsalád (Szautnerné Szigeti Gizella)

Paraméterek

Sorozat Iskolapszichológia
Szerző Porkolábné dr. Balogh Katalin
Cím Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak
Kiadó ELTE PPK
Kiadás éve 2005
Terjedelem 48 oldal
Formátum A/5, irkafűzött
ISBN 978 963 446 315 0

Tartalom

Iskolai tanulás – tanulási zavarok

Fejlesztő programok tanulási zavarral küzdő kisiskolások számára

Mozgásfejlesztő program

Testsémafejlesztő program

Testsémafejlesztés

Percepciófejlesztés