Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom
Témakörök
Bevezetés a vizuális kommunikációba
Eredeti ár: 11.990 Ft
10.791 Ft
Online kedvezmény: -10%

Bevezetés a vizuális kommunikációba

Eredeti ár: 11.990 Ft
10.791 Ft
Online kedvezmény: -10%

A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni.

Leírás

A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik. A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást.

A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel:

– a kommunikációs stratégia tervezése,

– hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet,

– a képek alkalmazásának hatásos módjai,

– hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével,

– az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.

 

Scolar Kiadó, 2019.

Írta: Bo Bergström

Fordította: Jámbor Noémi Katalin, Jutai Péter, Kovács Balázs

Paraméterek

Szerző Bo Bergström
Cím Bevezetés a vizuális kommunikációba
Alcím 2. kiadás
Kiadó Scolar Kiadó
Kiadás éve 2019
Terjedelem 240 oldal
Formátum A/4, ragasztókötött
ISBN 978 963 509 054 9

Kapcsolódó kiadványok

Vizuális kommunikáció

Raktáron
Eredeti ár:4.400 Ft 3.960 Ft
-10%

Vizuális kommunikáció vázlatokban

Előrendelhető
1.900 Ft