Bevezetés a marketingbe
Paraméterek
Szerző | Rekettye Gábor – Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária |
Cím | Bevezetés a marketingbe |
Alcím | Második, bővített kiadás |
Kiadó | Akadémiai Kiadó |
Kiadás éve | 2023 |
Terjedelem | 396 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 454 775 4 |
A kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni. |
|
|
Leírás
A három elismert magyar marketing szakember által jegyzett kötet a marketing alapjaiba vezeti be az érdeklődőket. Az első rész megmagyarázza, mi is a marketing, hol alkalmazható, milyen eszközrendszere van, kik a közvetlen résztvevői és melyek a befolyásoló tényezői, mi a marketing folyamata, valamint milyen marketingstratégiai döntések vannak. A második rész a környezet és a vevők megismerésével, megértésével foglalkozik, olyan területeket érintve, mint a piaci verseny elemzése, a fogyasztói magatartás, a kapcsolati marketing és a marketingkutatás.
„Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.”
Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő, egyetemi tanár (Pannon Egyetem, Veszprém)
Akadémiai Kiadó, 2023.
Szerkesztette: Rekettye Gábor – Hetesi Erzsébet – Törőcsik Mária