Az eredményes iskolakezdésért 1.
Paraméterek
Szerző | Nagy Adrienn – Takács Marianna |
Cím | Az eredményes iskolakezdésért 1. |
Alcím | Feladatgyűjtemény az érzékelés, észlelés, emlékezet, figyelem és gondolkodás fejlesztésére |
Kiadó | Pedellus Tankönyvkiadó |
Kiadás éve | 2012 |
Terjedelem | 88 oldal |
Formátum | A/4, irkafűzött |
ISBN | 978 615 5154 37 9 |
Eredeti ár:
1.700 Ft
Az eredményes iskolakezdésért című, 4 kötetből álló kiadványsorozat alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk. |
|
|
Leírás
Kedves Szülő, Pedagógus Kolléga(nő)! Az iskolába készülő/lépő gyerekeknél megfigyelhető a képességek, készségek eltérő szintje. Ahhoz, hogy az iskolakezdés zökkenőmentes, sikerélményekben gazdag legyen gyermeke, tanítványa számára, elengedhetetlen az alapkészségek tudatos fejlesztése a megfelelő életkorban. Az eredményes iskolakezdésért című, 4 kötetből álló kiadványsorozat alapkészségek szerint összegyűjtve tartalmaz fejlesztő feladatokat, melyek megoldását elsősorban 5-7 éves gyerekek számára ajánljuk. A második kötetben a beszédhanghallás, az írásmozgás és a szociális viselkedés fejlesztése valósulhat meg a feladatok megoldása által. A feladatok alkalmazhatók egyéni fejlesztésre (otthoni gyakorlásra), csoportos foglalkozásra és osztálykeretben történő megoldásra egyaránt. A feladatok összeállításánál fontos szempont volt (a tudatos fejlesztés megvalósításán kívül) a játékosság, életszerűség, az iskolai tevékenységek iránti érdeklődés felkeltése. A kötetben alkalmazott jelek a gyerekek számára is elkülöníthetővé és szemléletessé teszik a három fejlesztési területet. A fentieken kívül ezek a jelek fontos szerepet tölthetnek be a feladatokra való ráhangolásban, a játékosság fokozásában. A fejezetek gazdag gyakorlóanyaga lehetőséget ad a gyermek életkora és fejlettségi szintje szerint történő következetes, visszatérő gyakorlásra. Kívánunk Önnek hatékony és eredményes fejlesztést, gyermekének, tanítványának jókedvvel, érdeklődéssel végzett, sikeres feladatmegoldást.
A szerzők