Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

A tanulási stratégiák fejlesztése

Paraméterek

Sorozat Iskolapszichológia
Szerző Szitó Imre
Cím A tanulási stratégiák fejlesztése
Kiadó Trefort Kiadó
Kiadás éve 2005
Terjedelem 60 oldal
Formátum A/5, irkafűzött
ISBN 963 446 331 2
Eredeti ár:
1.200 Ft
1.080 Ft
Online kedvezmény: 10%

Az iskola szervezeti céljai közé tartozik, hogy hatékony legyen az ismeretátadás, az ismeretek feldolgozásának folyamata. Kötetünk a tanulási stílusokról nyújt áttekintést. (Iskolapszichológia 2.)

Leírás

Az iskola szervezeti céljai közé tartozik, hogy hatékony legyen az ismeretátadás, az ismeretek feldolgozásának folyamata. Kötetünk a tanulási stílusokról nyújt áttekintést. Mindjárt meg kell említenünk, hogy nincs teljes egyetértés abban, melyek a legfontosabb tanulási stílusok. Illusztrációképpen nézzünk meg néhányat, mert ennek kapcsán az egyéni bánásmód problémái is szembetűnőbbé válnak (Brophy, 1978; Stromm Bernard, 1982). 

 

Trefort Kiadó, 2005.

Iskolapszichológia-sorozat

Írta: Szitó Imre

Sorozatszerkesztő: Porkolábné dr. Balogh Katalin

Tartalom

Bevezetés
Tanulási stílusok
A kognitív stratégia
Metakognitív folyamatok
Elemi tanulási stratégiák
Bonyolultabb tanulási stratégiák
A motiváció
Néhány javaslat a tanulási stratégia fejlesztéséhez
Tanulási stílus kérdőív
Irodalom