A tanulási stratégiák fejlesztése
Paraméterek
Sorozat | Iskolapszichológia |
Szerző | Szitó Imre |
Cím | A tanulási stratégiák fejlesztése |
Kiadó | Trefort Kiadó |
Kiadás éve | 2005 |
Terjedelem | 60 oldal |
Formátum | A/5, irkafűzött |
ISBN | 963 446 331 2 |
Eredeti ár:
1.200 Ft
1.080 Ft
Online kedvezmény:
10%
Az iskola szervezeti céljai közé tartozik, hogy hatékony legyen az ismeretátadás, az ismeretek feldolgozásának folyamata. Kötetünk a tanulási stílusokról nyújt áttekintést. (Iskolapszichológia 2.) |
|
|
Leírás
Az iskola szervezeti céljai közé tartozik, hogy hatékony legyen az ismeretátadás, az ismeretek feldolgozásának folyamata. Kötetünk a tanulási stílusokról nyújt áttekintést. Mindjárt meg kell említenünk, hogy nincs teljes egyetértés abban, melyek a legfontosabb tanulási stílusok. Illusztrációképpen nézzünk meg néhányat, mert ennek kapcsán az egyéni bánásmód problémái is szembetűnőbbé válnak (Brophy, 1978; Stromm Bernard, 1982).
Trefort Kiadó, 2005.
Írta: Szitó Imre
Sorozatszerkesztő: Porkolábné dr. Balogh Katalin
Tartalom
Bevezetés
Tanulási stílusok
A kognitív stratégia
Metakognitív folyamatok
Elemi tanulási stratégiák
Bonyolultabb tanulási stratégiák
A motiváció
Néhány javaslat a tanulási stratégia fejlesztéséhez
Tanulási stílus kérdőív
Irodalom