Leírás
A tankönyv bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit. Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól, hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket a munkájuk során.
Műszaki Könyvkiadó, 2023.
MK-6002
Írta: Dr. Pólya Éva
Lektor: Ivádyné Mezei Ildikó
Paraméterek
Szerző | Pólya Éva |
Cím | A marketing alapjai |
Kiadó | Műszaki Könyvkiadó |
Kiadás éve | 2023 |
Terjedelem | 116 oldal |
Formátum | B/5, ragasztókötött |
ISBN | 978 963 16 6714 1 |
Tartalom
A marketing sajátosságai és területei
Fogyasztói és vásárlói magatartás
Piaci környezet, piactípusok, szegmentáció és célpiaci marketing
Piackutatás
A marketingmenedzsment és a marketingstratégiák
Termékpolitika
Árpolitika
Értékesítéspolitika
Szolgáltatásmarketing
Minta projektfeladat
Projektfeladat